Wiek, w którym dziecko idzie do szkoły to czas zmian w strukturach mózgu dziecka. Około 6-7 roku życia w ludzkim mózgu zachodzi zjawisko zwane apoptozą (inaczej darwinizm neuralny). 

Apoptoza ma na celu wzmocnienie połączeń między komórkami, które mózg uznał za niezbędne w dalszym rozwoju. Najmocniej stymulowane komórki przeżywają, a słabsze są odcinane i tracą połączenie. Jeżeli do tego czasu nie rozpoczęliśmy nauki języka obcego, nasz mózg nie ma wytworzonych wystarczająco mocnych struktur neuronalnych. To dlatego dzieci rozpoczynające naukę języka angielskiego w wieku przedszkolnym mogą nauczyć się go tak szybko jak własnego, bez znajomości struktur gramatycznych.  Dzieci szkolne potrzebują niestety więcej czasu i wysiłku, bo uczą się angielskiego już jako języka obcego.

Dlatego tak bardzo ważne jest, aby każde dziecko zaczęło naukę w wieku najpóźniej 3-4 lat. 

Discovery English to porywająca i pełna emocji przygoda podróżnicza podczas której dzieci odkrywają język angielski, a wraz z nim siebie, nowych przyjaciół i świat.

Pakując do plecaka mapę i kompas, przemieszczając się między krainami i doświadczając otaczającego nas świata,  dziecko nauczy się języka w sposób naturalny.  Zaangażowanie  dziecka w przygody i poszukiwania wyzwala ogromne pokłady pozytywnych emocji, dzięki którym bardzo szybko widać efekty. 

Discovery English to fascynująca, angażująca i przemyślana metoda nauki języka angielskiego dla małych dzieci, w której zbudują igloo na Grenlandii, odwiedzą indiańską wioskę, zatańczą sambę w Rio de Janeiro, zjedzą ryż pałeczkami w Chinach, nauczą się karate w Japonii i przenocują w Yellowstone Park.

A to wszystko mówiąc wyłącznie po angielsku!

5 zmysłów

Odkrywanie i prawdziwa przygoda angażuje wszystkie zmysły. Nasi kursanci uczą się języka angielskiego nie tylko słysząc i widząc, ale także dotykając, wąchając i smakując.

Zanurzenie w języku

Nasze zajęcia są przygodą w której porozumiewamy się całkowicie w języku angielskim ponieważ wiemy, że małe dziecko odbiera język angielski dokładnie tak samo jak język ojczysty.

Magia książeczek

Źródłem inspiracji dla każdego odkrywcy są bez wątpienia książki. To w nich znajduje się cała sekretna wiedza naszych młodych obieżyświatów. Napisane po angielsku książeczki są integralną częścią naszych programów.

Siła doświadczenia

Zastanawiasz się jak to możliwe, że Twój przedszkolak będzie samodzielnie czytał książeczki po angielsku? Metoda Discovery English opiera się na globalnym czytaniu Metodą Zaangażowania Emocjonalnego. Podczas naszego kursu Dziecko stymulowane jest dużą ilością wyrazów, które zapamiętuje po kształcie, bez wnikania w ich strukturę.

Przygoda

Discovery English to porywająca i pełna emocji przygoda podróżnicza podczas której dzieci odkrywają język angielski, a wraz z nim siebie, nowych przyjaciół i świat.

Każdy nasz kursant i jego rodzic zostają wyposażeni we wszystko co niezbędne do naszej przygody.

W skład zastawu wchodzą:

  • teczka z uchwytem
  • 7 książeczek
  • blok z kartami pracy
  • zestaw do gier (po każdych zajęciach)
  • dostęp do nagrań
  • mapa dla rodziców (przewodnik metodyczny)
  • personalizowane listy od Trenera
  • dostęp do wiedzy: regularne webinaria bezpłatne dla rodziców kursanta
  • wszystkie materiały do prac artystycznych i projektów
  • dostęp do zamkniętej grupy na Facebook’u

Autorami metody są specjaliści w swoich dziedzinach. Discovery English to fuzja wiedzy i doświadczenia kilku osób.

Marek Hoffman – współzałożyciel Akademii Nauki – największej w Polsce sieci placówek uczącej biegłego czytania i technik rozwoju intelektu, autor Metody Zaangażowania Emocjonalnego.
Olga Woj-Narowska – współautor programów Discovery English, założyciel i metodyk w szkole językowej dla dzieci High Five School, miłośnik nauczania zgodnego z naturą mózgu.

„Moja córka zawsze z radością idzie na sobotnie zajęcia. Był czas, że potrafiła odliczać czas do soboty. Bardzo podoba mi się, że prowadząca, Pani Ewa cały czas mówi do dzieci po angielsku. Po każdych zajęciach otrzymujemy komplet materiałów do nauki i powtórki w domu. Jesteśmy bardzo zadowoleni z kursu Discovery English!”

Anna Waligórska, mama Uli (lat 6)

„Moja 4 letnia córka uwielbia zajęcia w tej szkole! Na kurs Discovery English chodzimy pół roku, a już widzimy u córki duże postępy 😊.”

Marta Bzdęga, mama Nadii (lat 4)

„Już podczas lekcji pokazowej dowiedziałam się wielu ważnych rzeczy, w tym także jak ważna może być rola rodzica. Lekcje angielskiego to kulinarne „zwiedzanie” różnych zakątków świata i mnóstwo projektów plastycznych. Gorąco polecam Wasze kursy wszystkim, którzy szukają zajęć angielskiego na wysokim poziomie.”

Marta Soja, mama Oli (lat 5)

 Odbierz zaproszenie na bezpłatną lekcję pokazową.

Wypełnij formularz. Zadzwonimy do Ciebie i ustalimy szczegóły.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z wysłaniem zapytania przez formularz kontaktowy. Administratorem danych osobowych jest Niepubliczna Placówka Centrum Edukacji w Rybniku. Więcej informacji znajduje się w polityce prywatności

Ile trwają zajęcia?

Zajęcia odbywają się raz w tygodniu i trwają łącznie 60 min. W środku zajęć przewidziana jest krótka przerwa – snack time. Każdy łowca przygód musi bowiem czasem odpocząć. Najedzeni i pełni energii ruszamy wtedy w dalszą drogę. Na ostatnie minuty zajęć zapraszamy Rodziców, którym opowiadamy o zdobytych doświadczeniach oraz przekazujemy zdobyte lub wytworzone przez dzieci skarby.

Każdy rodzic otrzymuje też wówczas, krótką informację o postępach dziecka, a także materiały uzupełniające, które pozwolą przyspieszyć i wzmocnić efekty.

Czy warto uczyć dziecko drugiego języka, jeśli nie mówi jeszcze w pierwszym?

Warto. I jest ku temu kilka powodów. Po pierwsze małe dziecko posiada naturalne predyspozycje do nauki obcych dźwięków. Jego aparat mowy jest elastyczny i jeszcze nie do końca ukształtowany, co sprawia, że lepiej radzi sobie z opanowaniem wymowy, intonacji oraz akcentu. Powtórzy bezbłędnie wszystkie dźwięki jakich się nauczy. 

Po drugie takiej zdolności do uczenia się Twoje dziecko nie będzie miało już nigdy. Gdy skończy 7 lat w wyniku zjawiska zwanego apoptozą utraci naturalne zdolności do uczenia się. Oczywiście skuteczna nauka języka w wieku szkolnym nie będzie niemożliwa, ale na pewno będzie trudniejsza. A jeśli dojdą do tego inne przedmioty, a także stres nieodłącznie związany z pójściem do szkoły, efekty będą słabsze.

Słowem – nie warto czekać, skoro i tak wiemy, że chcemy by nasze dziecko mówiło po angielsku.

Czy raz w tygodniu wystarczy?

To zależy jakich efektów i w jakim czasie oczekujemy. Musimy pamiętać o tym, że nauka angielskiego w kraju, w którym jest używany ten język, znacznie różni się od nauki w każdych innych warunkach. Tam wystarczy tylko być. Tu trzeba być zaangażowanym. Wbrew obawom wielu Rodziców nie potrzeba do tego jednak ani perfekcyjnej znajomości języka ani dużej ilości czasu ani wysiłku w poszukiwaniu odpowiednich materiałów. 

Wiedza, narzędzia i materiały otrzymują od nas wszyscy Rodzice. Pokazujemy Wam jak sprawić, by dziecko stało się dwujęzyczne. Nasz kurs jako jedyny wyposaża w tę ekspercką wiedzę nie tylko lektorów, ale i Rodziców. Odsłania w ten sposób tajemnice skrywane przez ludzki mózg. Niejeden nasz Rodzic podkreśla, że ucząc się ze swoim maluchem, sam przy okazji się uczy.

Jak szybko będzie widać efekty?

Na pierwsze efekty nie trzeba czekać wcale. Będą widoczne już po pierwszych zajęciach. Dziecko nauczy się kilkunastu słów i kilku zwrotów. Po około czwartym spotkaniu dziecko niemal całkowicie zrozumie komunikaty lektora. Średnio po około pół roku dziecko zaczyna aktywnie korzystać z poznanego słownictwa. 

Po roku zna i rozumie ok 600 słów i zwrotów, a po dwóch latach zna ich 1500. Ponadto czyta po angielsku! Z naszych wieloletnich doświadczeń wynika, że ok. dwóch lat systematycznej pracy zajmuje opanowanie sztuki czytania przez przedszkolaka. Dziecko, które rozpocznie z nami naukę w wieku 3 lub 4 lat, będzie umiało język angielski na poziomie czwartoklasisty lub wyższym, gdy rozpocznie naukę w szkole!

Co w przypadku choroby dziecka? Czy zajęcia przepadają?

Nie. Każde dziecko, którego z jakiegoś powodu zabraknie na zajęciach ma prawo do dodatkowych zajęć odrobieniowych, które prowadzi ten sam lektor.

Czy rodzice muszą być obecni na zajęciach?

Rodzice co do zasady nie uczestniczą w zajęciach. W przypadku najmłodszych dzieci warto jednak, żeby przynajmniej na początku Rodzic był obecny w poczekalni. Starsze dzieci świetnie radzą sobie same.

Czy cały czas będzie uczył ten sam lektor?

Tak, takie mamy założenie. Nasi lektorzy biorą odpowiedzialność za rozwój swoich kursantów, dlatego są z nimi od początku do zakończenia kursu. Wszyscy jednak jesteśmy tylko ludźmi. Może się zdarzyć, że czasem (np. z powodu choroby lektora) zajęcia poprowadzi wyjątkowo inny, również świetnie przygotowany lektor.

Czy lekcje są tylko w języku angielskim?

Tak, nasze przygody odbywają się wyłącznie w języku angielskim. Wyjątek stanowią tzw. sytuacje awaryjne, które czasem się zdarzają, szczególnie kiedy jest się tak młodym podróżnikiem.