MALI MISTRZOWIE MATEMATYKI – Łowcy Smoków

Kurs rozwoju zdolności matematycznych dla dzieci z klas 0 i 1.

Jeżeli Twoje dziecko potrafi pisać cyfry i liczyć do 10, to zapraszamy na fascynującą przygodę matematyczną „Łowcy Smoków”.

Mali Mistrzowie Matematyki to kreatywne zajęcia rozwijające zdolności matematyczne. Ambitne zadania rozwiązujemy praktycznie oraz poprzez dobrą zabawę. Dzieci zaczynają od początku przekonywać się, że matematyka może być ciekawa i przyjemna.

Celem programu Mali Mistrzowie Matematyki jest wykształcenie wyobraźni oraz intuicji matematycznej u dzieci. Na naszych zajęciach uczą się one samodzielnie myśleć, rozwiązywać problemy oraz dostrzegać regularności. Wyzwala to dużo radości i podnosi wiarę w siebie.

Dzieci angażują się w zajęcia, gdyż są one prowadzone w formie gry fabularnej. Mali matematycy stają się Łowcami Smoków Antymatów. Smoki te chcą, żeby wszystkie dzieci, na całym świecie straciły swoje zdolności matematyczne. Jednak dzielni Łowcy Smoków, pielęgnują i rozwijają swoje talenty matematyczne, dzięki czemu mogą uratować świat!

Artboard-1-copy-2@2x-1

Kreatywnie i praktycznie

Każde zajęcia rozpoczynamy zadaniem logicznym, aby już na początku pobudzić ciekawość matematyczną dzieci.

Zanim poznają one zapis matematyczny danego problemu, uczą się go rozwiązywać praktycznie, angażują swoją wewnętrzną logikę i dzięki temu ją rozwijają. Nie potrzebujemy formalnego zapisu matematycznego, dlatego potrafimy z dziećmi intuicyjnie „przerobić” zagadnienia, które w szkole pojawią się dużo później.

Poprzez taką konstrukcję zajęć, w przyszłości, lekcje matematyki staną się przyjemne, a zadania na konkursach matematycznych – proste 🙂

Artboard-1-copy-3@2x

Program Mali Mistrzowie Matematyki

Na program Małych Mistrzów Matematyki składają się zagadnienia przedstawione poniżej. Mimo, że wyglądają „groźnie” to pamiętaj, że żeby poradzić sobie z większością z nich, wystarczy, że dziecko potrafi liczyć do 10 🙂

  1. Ilości duże i olbrzymie

 2. Dodawanie i odejmowanie dużych liczb

 3. Liczby parzyste i nieparzyste

 4. Figury geometryczne i zbiory

 5. Mnożenie, czyli wielokrotne dodawanie

 6. Pola figur – samodzielne „wyprowadzanie” wzorów

 7. Niepokorny Gauss i ciągi liczbowe

 8. Ułamki zwykłe

 9. Co jest bardziej prawdopodobne?

10. Zasada szufladkowa Dirichleta

11. Wielkie liczby i bardzo małe liczby

12. Analogiczność

13. Wykresy, co nam pokazują?

14. Ciągi liczb

15. Orientuj się

16. Elementy logiki – prawda czy fałsz?

17. Skala i tworzenie mapy pomieszczeń

18. Jak liczyły nasze babcie?

19. Rzutowanie konstrukcji geometrycznych.

Jak wygląda kurs ?

Kurs składa się z 28 spotkań, które odbywają się raz w tygodniu. Każde spotkanie podzielone jest na dwa bloki po 45 minut.

Zajęcia rozpoczynają się w ostatnim tygodniu września lub na początku października

Zapisz dziecko na bezpłatną lekcję pokazową

Twoje dziecko i Ty możecie wspólnie przekonać się, jak świetną zabawą i pożyteczną nauką są nasze kursy. Miejsce na bezpłatną lekcję pokazową czeka na Ciebie (liczba miejsc jest ograniczona).

Zadzwoń do nas i umów się na lekcję!

Zadzwoń: 666 026 846

Nasz sekretariat chętnie odpowie Ci również na wszelkie inne pytania dotyczące naszych kursów.

Informacje na temat terminów lekcji pokazowych znajdziesz tutaj

Artboard-1-copy-7@2x

Dlaczego warto

Matematyka, to umiejętność rozwiązywania problemów. Jej wartość jest tak ogromna, że nazywana jest „królową nauk”.

W powszechnym mniemaniu uzdolnienia matematyczne są rzadkie. Przeczą temu wyniki badań zrealizowane w ramach programu „Dziecięca matematyka”. Wynika z nich, że więcej niż połowa dzieci przedszkolnych w Polsce charakteryzuje się zadziwiającą łatwością nabywania wiadomości i umiejętności matematycznych oraz matematycznym ukierunkowaniem umysłu.

Jednak według tych samych badań, już po kilku miesiącach nauki szkolnej, dzieci przestają manifestować swoje uzdolnienia. Oznacza to, że talenty matematyczne dzieci nie są umiejętnie rozwijane.

Jednym z bardziej obiecujących sposobów uczenia dzieci opracowano na Uniwersytecie Harvarda. Robert i Ellen Kaplanowie, którzy są wykładowcami matematyki zauważyli, że w pierwszych klasach szkoły podstawowej, dzieci uczone są matematyki w sposób mało ambitny i odtwórczy (liczenie w zakresie od 0 do 20 w pierwszej klasie, nie rozwinie talentu matematycznego Twojego dziecka).
W odpowiedzi na ten problem opracowali metodę rozwoju talentów matematycznych u dzieci. Ich metoda – Math Circle, którą stosujemy na naszych kursach daje wspaniałe wyniki. Dzięki niej, dzieci odkrywają swoją wewnętrzną logikę i uczą się nieschematycznego myślenia.

Artboard-1-copy-2@2x-1
✔ Małe dzieci mają dużą łatwość uczenia się i nie oceniają tego, czego się uczą, dlatego na kursie szybko zaczynają kojarzyć matematykę z zabawą i przyjemnością.
 
Rozbudzony talent matematyczny sprawia, że dzieci po naszych kursach bardzo dobrze radzą siebie w szkole.
 
Dzieci, zaczynają lubić matematykę i nie mają żadnych problemów z tym przedmiotem.
 
Dzieci, które rozumieją matematykę zazwyczaj nie mają również problemów z nauką innych przedmiotów „ścisłymi” w przyszłości.
 
Matematyka rozwija zdolność myślenia i dedukcji, a to jest bardzo cenne..

Warsztaty dla rodziców

Rodzice dzieci biorących udział w kursie, również mogą rozwijać swoje kompetencje i umiejętności. Proponujemy Państwu udział w bardzo ciekawych warsztatach rozwojowych, na których będziemy przybliżać ciekawe zagadnienia związane z psychologią dziecka i rodzica. Uczestnicy tych warsztatów, bardzo je sobie cenią.

Serdecznie zapraszamy!

Nasi partnerzy